Sista bildbomben!

Sorgens dag är här och barnen har åkt.

Vi har utlovat en sista bildbomb nu när period 3 är slut. Här kommer de sista bilderna från en alldeles, alldeles underbar kolloperiod! Tack för lånet av era fantastiska barn, nu är dom på bussen påväg hem till er igen.
Jag kan tänka mig att dom har varit saknade.

Tack och hej från Sörängen!



#1 - - Hanna F:

HEEEEEJ! Jag va på period 3 och jag saknar allt redan =( Men jag lovar, jag kommer nästa år igan =) Saknar er alla! Tusenmiljonermiljarder kramar ifrån Hanna F =)

#2 - - amanda:

heej gud vilka härliga bilder ni har lagt upp iår

varför har två bilder av rumsbilderna försvunit??



saknar er så himmla mycket<3333 p.s skander dissade mig igår :( pusss kommer och hälsa på nästa år :)

#3 - - henry:

tinny sluta reta mig

#4 - - Skander Kamran:

Hallå Amanda! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag var väldigt stressad igår! Jag och Ashkan skulle till resecentrum för att inte missa en buss! Kram Skander

#5 - - Christoffer Tha kin'g!:

Drar till K0llO bussen nurå!<3